پارک علم و فناوری استان خراسان رضوی
عضویت در پارک
نهمین جلسه کمیته تخصصی فناوری مرکز رشد فناوری نیشابور برگزار شد

نهمین جلسه کمیته تخصصی فناوری مرکز رشد فناوری نیشابور برگزار شد

- 1402/10/19

در نهمین کمیته تخصصی فناوری مرکز رشد فناوری نیشابور، اعضای این کمیته تخصصی با پذیرش یک شرکت در دوره رشد مقدماتی و ورود دوشرکت به دوره رشد مرکز رشد فناوری نیشابور موافقت کردند.

به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل پارک علم و فناوری خراسان، با برگزاری  نهمین کمیته تخصصی فناوری مرکز رشد فناوری نیشابور، اعضای این کمیته تخصصی  با پذیرش یک شرکت در دوره رشد مقدماتی  و ورود دوشرکت به دوره رشد مرکز رشد فناوری نیشابور موافقت کردند.

به گفته، مهندس مازیار ناظران، رئیس مرکز رشد  فناوری نیشابور، در راستای عمل به برنامه اجرایی در حوزه جذب و پذیرش،  همزمان با برگزاری نهمین جلسه کمیته تخصصی فناوری مرکز رشد نیشابور، با  ورود یک شرکت در دوره رشد مقدماتی با حوزه فعالیت فناوری اطلاعات و ارتباطات و همچنین دو شرکت با حوزه های تخصصی فناوری اطلاعات و ارتباطات و صنایع خلاق  به دوره رشد موافقت بعمل آمد.

 همچنین خاطر نشان می نمایددر این جلسه دکتر علی جاهدی ،نماینده پارک علم و فناوری خراسان در کمیته تخصصی فناوری مرکز رشد نیشابور و رئیس پردیس فناوری اطلاعات بصورت آنلاین در این جلسه حضور داشت.


دانلود پیوست خبر مازیار ناظران مازیار ناظران
نشست زیست بوم فناوری و نوآوری استان خراسان رضوی و مراسم تکریم و معارفه معاون پشتیبانی فناوری پارک علم و فناوری خراسان رضوینشست صمیمی جناب آقای احسان عظیمی‌راد، نماینده منتخب مردم شریف مشهدمقدس و کلات، با بازیگران اکوسیستم فناوری و نوآوری در پارک علم و فناوری خراسان

آخرین اخبار

تنظیمات لیست به درستی انجام نشده است.